Opis firmy:
Bank of Communications Co., Ltd. zapewnia produkty i usługi bankowości komercyjnej. Firma oferuje osobiste produkty i usługi bankowe, w tym popyt, czas, połączenie, wycofanie, waluta obca, zarządzanie zamianami i depozyty edukacyjne, a także certyfikat depozytów; karty kredytowe i debetowe; pożyczki mieszkalne i osobiste; oraz produkty do zarządzania majątkiem oraz usługi doradcze i konsultingowe zarządzania majątkiem. Zapewnia również korporacyjne produkty i usługi bankowe, takie jak czas korporacyjny i depozyty strukturalne; Usługi zarządzania gotówką, takie jak należności/rachunki za zarządzanie, zarządzanie kontami, zarządzanie płynnością oraz zarządzanie inwestycjami i finansowaniem; Usługi finansowania, rozliczenia i zarządzania ryzykiem; usługi finansowania; pożyczki syndykowane; debet; Usługi bankowości inwestycyjnej; Offshore Banking Services, w tym depozyt i pożyczka Forex, pożyczka międzynarodowa, rozliczenie międzynarodowe, handel i gwarancja na rynku Forex, doradztwo biznesowe i inne usługi; oraz usługi leasingowe i handlu towarami w metalach szlachetnych. Ponadto firma oferuje międzynarodowe usługi bankowe obejmujące zarządzanie majątkiem obcych, zarządzanie majątkiem, import i eksport, rozliczenie dokumentów, przekaz przekazywania i rachunki, finansowanie handlowe i usługi bankowości offshore. Ponadto zapewnia Skarb Państwa, Zarządzanie aktywami, powiernik, ubezpieczenie, leasing finansowy, zamianę zadłużenia na equity i inne usługi finansowe; inwestycje powiernicze, zarządzanie funduszami, handel papierami wartościowymi i brokerem oraz usługi reasekuracyjne; i usługi bankowości elektronicznej. Ma 245 oddziałów i 3 025 punktów bankowych w Chinach kontynentalnych; 22 zagraniczne oddziały i 68 zagranicznych punktów bankowych, a także reprezentatywne biura w 17 krajach. Bank of Communications Co., Ltd. został założony w 1908 roku i ma siedzibę w Szanghaju, Chińskiej Republice Ludowej.