Opis firmy:
KDDI Corporation świadczy usługi telekomunikacyjne w Japonii i na arenie międzynarodowej. Działa w dwóch segmentach, usług osobistych i usługach biznesowych. Segment usług osobistych oferuje smartfon, telefon komórkowy i inne usługi komunikacji mobilnej, a także usługi stałej linii pod marką AU Hikari; Usługi MVNO; usługi mobilne pod marką AU; oraz komunikacja głosowa, transmisja danych, usługi FTTH i usługi CATV. Zapewnia również płatności skoncentrowane na smartfonach, finansowe i inne usługi za pośrednictwem AU Pay Gateway; AU Home, usługa IoT, która obserwuje zwierzęta za pomocą czujników i kamer; au denki w celu oszczędzania zużycia energii; Aeon, angielska szkoła konwersacyjna. Segment usług biznesowych oferuje usługi centrów danych klientom korporacyjnym pod marką Telehouse; oraz różne rozwiązania usług sieciowych i chmurowych, smartfonów i innych urządzeń. Jest również zaangażowany w zapewnienie nadawania, bezprzewodowego łącza szerokopasmowego, wysyłki, wsparcia IT, call center i tymczasowych usług personelu; oraz wsparcie projektowania, budowy, konserwacji i operacji dla sprzętu komunikacyjnego i kabla podwodnego. Firma została założona w 1953 roku i ma siedzibę w Tokio w Japonii.