Opis firmy:
R K Swamy Limited świadczy zintegrowane usługi marketingowe w Indiach i na arenie międzynarodowej. Działa w trzech segmentach: zintegrowanej komunikacji marketingowej, analizy danych klientów i technologii marketingowej (Martech) oraz badań rynku pełnometrażowego. Zintegrowany segment komunikacji marketingowej podejmuje produkcję kreatywnych treści, w tym reklamy telewizyjne, kinowe, platformy cyfrowe, radio, reklamy drukowane, materiały do punktu sprzedaży, fotografię drukowaną, broszury i zabezpieczenia dotyczące marketingu, promocji i innych powiązanych działań. Ten segment oferuje również media, zdarzenia i rozwiązania aktywacyjne; Usługi pomocnicze w celu ustawicznego edukacji medycznej dla lekarzy; usługi komunikacji społecznej i wiejskiej; produkcja treści dla firm farmaceutycznych; oraz usługi konsultingowe marki i marketingu. Segment analizy danych i technologii marketingu klientów oferuje rozwiązania i usługi analizy danych, w tym doradztwo w zakresie architektury danych, nauki danych i sztucznej inteligencji, analizy danych, wdrażanie Martech i kampanii, zarządzanie witryną i mediami społecznościowymi oraz Centrum zarządzania obsługą obsługi klienta i obsługi klienta. Segment badań rynku pełnego usługi zapewnia badania ilościowe i jakościowe dla wglądu konsumenckiego, pomiar doświadczenia obsługi klienta, strategię marketingową i biznesową, studia syndykowane, fakty danych Indii oraz biznesowe rozwiązania i usługi w zakresie badań biznesowych. Obsługuje bankowość, usługi finansowe i ubezpieczenia, motoryzacyjne, szybko poruszające się towary konsumpcyjne, trwałe konsumpcyjne, detaliczne i e-commerce branże, a także sektory wiejskie i społeczne/rzecznictwo oraz media i rozrywki. Firma została zarejestrowana w 1973 roku i ma siedzibę w Bombaju w Indiach.