Opis firmy:
Telefónica, S.A., wraz ze swoimi spółkami zależnymi, świadczą usługi telekomunikacyjne w Europie i Ameryce Łacińskiej. Usługi mobilne i powiązane i produkty firmy obejmują głos mobilny, wartość, dane mobilne i Internet, hurtowe, korporacyjne, roaming, stałe usługi bezprzewodowe oraz trunking i stronicowania. Stałe usługi telekomunikacyjne obejmują linie PSTN; ISDN Dostęp; publiczne usługi telefoniczne; lokalna, krajowa i międzynarodowa komunikacja na odległość i stałą do mobilnej; komunikacja korporacyjna; uzupełniające usługi o wartości dodanej; Telefonia wideo; Inteligentna sieć; oraz usługi informacyjne telefonii, a także dzierżawie i sprzedaje sprzęt do słuchawki. Firma zapewnia również usługi multimedialne internetowe i szerokopasmowe obejmujące dostawcę usług internetowych, portalu i sieci, detaliczny i hurtowy dostęp szerokopasmowy, wąski dostęp do przełączonego dostępu do Internetu za pośrednictwem światłowodu do domu oraz głosowe usługi protokołów internetowych. Ponadto oferuje wynajętą linię, wirtualną prywatną sieć, światłowodową optykę, hosting i aplikację, outsourcing i doradztwo, komputer stacjonarny i integracja systemu i profesjonalne usługi. Ponadto firma oferuje usługi hurtowe dla operatorów telekomunikacyjnych, w tym krajowe wzajemne połączenia i międzynarodowe usługi hurtowe; Wynajmowane linie dla innych operatorów; oraz lokalne usługi leasingu pętli, a także usługi strumieniowe bit, dostęp do wynajmu linii hurtowej i wynajęty kanały dla wdrożenia światłowodów innych operatorów. Ponadto świadczy usługi wideo/telewizji; inteligentna łączność i usługi oraz produkty IoT konsumenckie; Finansowe i inne płatności, bezpieczeństwo, przetwarzanie w chmurze, reklama, duże zbiory danych i usługi cyfrowe telekomunikacyjne; wirtualni asystenci; cyfrowe platformy domowe; i urządzenia domowe Movistar. Oferuje również internetowe telemedycynę, ubezpieczenie domu, strumieniowanie muzyki i usługi pożyczek konsumenckich. Firma została zarejestrowana w 1924 roku i ma siedzibę w Madrycie w Hiszpanii.