Opis firmy:
Grupo Televisa, S.A.B. Działa jako firma medialna w hiszpańskojęzycznym świecie. Działa w czterech segmentach: kabel, niebo, treść i inne firmy. Segment kablowy obsługuje wielokrotne urządzenia systemowe i telekomunikacyjne; Zapewnia subskrypcję telewizyjną podstawową i premium, pay-per-view, instalację, subskrypcję internetową oraz subskrypcję usług telefonicznych i mobilnych, a także lokalną i krajową sprzedaż reklamy; oraz oferuje rozwiązania dotyczące usług danych i odległości dla przewoźników i innych dostawców usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem sieci światłowodowej. Segment Sky oferuje bezpośrednie usługi telewizyjne satelitarne w domu, obejmujące usługi wynajmu programu, instalacji i wypożyczalni sprzętu dla subskrybentów w Meksyku, Ameryce Środkowej i Republice Dominikańskiej; i krajowa sprzedaż reklamy. Segment treści produkuje programowanie telewizyjne i nadaje kanały 2, 4, 5 i 9; sprzedaje czas reklamowy w programach; świadczy usługi internetowe; oraz produkuje programowanie telewizyjne i nadawanie lokalnych stacji telewizyjnych w Meksyku. Ten segment oferuje również usługi programowania dla firm telewizyjnych kablowych i płatnych za widok w Meksyku, innych krajach Ameryki Łacińskiej, Stanów Zjednoczonych i Europy; oraz licencje i syndykatuje programowanie telewizyjne. Inne segment firm jest zaangażowany w promocję sportów i pokazów, piłkę nożną, produkcję i dystrybucję filmów fabularnych, gier, wydawnictwo i dystrybucję publikacji. Firma została założona w 1969 roku i ma siedzibę w Meksyku w Meksyku.